Je to již jeden celý rok od prvního zákazu návštěv v našem Domově. Byl a stále je to velmi náročný čas pro všechny. A pro naše zaměstnance a zejména klienty obzvlášť.
Omezení kontaktu s jejich nejbližšími je velmi psychicky náročné. A v tu chvíli jsme tu pro klienty my - zaměstnanci, kteří jsme s nimi každý den v osobním kontaktu a snažíme se jim vynahradit kontakt s rodinou, jak nejvíc je to možné.
Proto nás velmi těší a velmi si vážíme krásných slov v dopise, od paní Rejchlové, děkujeme! ❤️
A nejen jí, děkujeme všem hodným lidem a firmám, které nás podporují. Začalo to šitím roušek, při nedostatečné zásobě ochranných pomůcek a pokračuje to až do teď, věcnými a finančními dary pro náš Domov.?
Největší odměnou jsou však pro nás Vaše vlídná slova a úsměvy našich klientů. ????
Na prvním místě pro nás vždy bude ochrana zdraví klientů, a proto přistupujeme celý rok k různým opatřením, která se ale snažíme kompenzovat. Naše aktivizační pracovnice zprostředkovávají každý den videohovory s rodinami a návštěvy fungují s negativním testem nebo přes sklo, podle aktuálních nařízeních. Věříme, že celou situaci chápete. A také věříme a doufáme, že se zase brzy budeme setkávat osobně.?
Protože v každé náročné době je důležité věřit v lepší zítřky. ??

28. 03. 2021

Děkujeme
Děkujeme
Děkujeme
Děkujeme
Děkujeme
Děkujeme
Děkujeme
Děkujeme
Děkujeme
Děkujeme
Děkujeme
Děkujeme
Děkujeme
Děkujeme
TOP
×